اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در پرداختی‌های جدید



وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی در پرداختی‌های اردیبهشت خبر داد.
   

به گزارش صبح ساحل،  اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در پرداختی‌های جدید یکی از ۱۰ خبری بود که هیات دولت اعلام کرد.

افزایش حقوق بازنشستگان یکی از مصوبات شورای عالی کار است، که هر ساله در دستور کار قرار می‌گیرد. حقوق بازنشستگان با این تورم حاکم در جامعه کفاف زندگی بازنشستگی را نمی‌دهد؛ این موضوع باعث نگرانی خانواده‌های بازنشسته شده است.

حقوق بازنشستگان طبق قرار هر ساله باید با توجه به تورم و شرایط حاکم بر جامعه افزایش یابد. آخرین خبر‌ها درباره حقوق بازنشستگان را درادامه خبر دنبال کنید.

اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در پرداختی‌های جدید

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران در حیاط دولت به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ دادند و خبر‌های خوشی را هم بیان یا شایعاتی را تکذیب کردند.

آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در برخی کشور‌ها واعمال افزایش حقوق بازنشستگان در پرداختی‌های اردیبهشت از جمله خبر‌های خوش دولتمردان است.

سید صولت مرتضوی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی صبح امروز (چهارشنبه ۲۴ خرداد) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره ترمیم حقوق بازنشستگان اظهار داشت: خوشبختانه افزایش حقوق بازنشستگان را بر اساس مُر قانون در اردیبهشت امسال اعمال کردیم و همه افزایش حقوق‌ها انجام شد.

وی درخصوص بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری و تأمین اجتماعی یادآور شد: سعی کردیم در این بخش خدمات مشمول بیمه تکمیلی را توسعه دهیم آن بخش از بازنشستگان که تحت پوشش تأمین اجتماعی بودم و به مراکز درمانی ملکی ما مراجعه کنند تمام فرایند درمان آن‌ها در ۳ سطح رایگان است و امیدواریم سلامت و سفره رنگین برای همه مردم خصوصاً بازنشستگان را داشته باشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها